SHARE

„Oamenii s-au săturat să plătească mai mult decât consumă la rețeaua de apă și canalizare”

În condițiile în care se regăsesc majoritatea botoșănenilor simpli, care cu greu reușesc să-și achite lunar utilitățile, credem că ar fi cazul să stopeze și S.C. Nova Apaserv S.A. Botoșani supraîncărcarea facturilor la apă, oamenii s-au săturat să plătească mai mult decât consumă la rețeaua de apă și canalizare.

De aceea, solicităm public Consiliului Județean Botoșani, care este acționar majoritar la operatorul județean de apă și canalizare în județul Botoșani, Consiliului de Administrație care coordonează și conduce S.C. Nova Apaserv S.A., directorilor societății, să se așeze la masa discuțiilor și să găsească o soluție pentru oprirea acestor nedreptăți care se produc lunar, în ceea ce privește facturarea și încasarea consumatorilor de apă cinstiți.

Oamenii de rând, plătitori pentru consumatorii de apă ai spălătoriilor, abatoarelor și restaurantelor botoșănene?

Ceea ce ne intrigă pe noi cel mai tare este faptul că tot oamenii simpli și bun-platnici trebuie să plătească pentru marii consumatorii de apă, referindu-ne la anumite spălătorii auto, abatoare, fabrici de lapte, brutării, dar și la unele restaurante din județul Botoșani.

Citeste si   Firea, replică la Nicușor Dan: "Ce-mi cereți dumneavoastră să fac azi, eu și echipa mea am realizat încă din luna martie"

La o simplă verificare în teren se poate constata, cu stupoare, că plătesc apă și canalizare aproape ca și un consumator casnic, ceea ce este imposibil gândindu-ne la profilul de activitate și capacitatea de muncă a fiecărui agent economic în parte.

„Este o înșelătorie care este tot pentru favorizarea unor mari consumatori și defavorizarea consumatoriilor casnici”

Tragem un semnal de alarmă, asupra faptului că se fac aranjamente cu marii consumatori de apă care în loc să plătească o sumă considerabilă la casieriile S.C. Nova Apaserv S.A. Botoșani, aranjează cu anumite persoane și plătesc o sumă modică și toate aceste pierderi sunt puse în spinarea bunului platnic, prin supraîncărcarea facturile emise.

De asemenea, sugerăm să se verifice cum se achiționează apa lunar de la Apele Române, de exemplu din 1.500.000 mc de apă se facturează și se încasează în jur de 500.000-600.000 mc, diferența de apă este plătită la Apele Române, dar nu mai este facturată către consumatori pentru că aceasta este o înșelătorie care este tot pentru favorizarea unor mari consumatori și defavorizarea consumatoriilor casnici.

Citeste si   Alexandru Rafila: "Se poate ajunge și la cifre mai mari" - Care e motivul exploziei de cazuri noi

Echipa ALDE nu-și dorește decât să fie un sprijin pentru botoșaneni, care ne-au semnalat în ultima perioadă și aceste probleme cu care se confruntă, dar din păcate nimeni nu îi ajută pentru nu a mai primi facturile supraîncărcate la Nova Apaserv, de aceea credem că este destul, iar situația trebuie reglementată de cei cu factori de decizie în județul Botoșani.

Citeste si   Tragedie în stațiunea Mamaia: președintele Uniunii Naționale a Studenților din Români s-a înecat în mare

  COMUNICAT emis de Biroul Politic Teritorial ALDE Botoșani        

 


SHARE

LĂSAȚI UN MESAJ